1. Puengen Yu’os, Puengen Jesus, u matuna si Yu’os.
Ya u fåtto gi taotao siha, i ha tångnga na pås-ñiha.
Gigigu ha’ yan si Yu’os, gigigu ha’ yan si Jesus.
2. Puengen Yu’os, Puengen Jesus, dalai lokkue’ senmampos,
A’annok i rai i rai siha, guihi gi echongna-ñiha.
Ya ti yan-ñiha si Yu’os, Ya ti yan-ñiha si Yu'os.
3. Puengen Yu’os, Puengen Jesus, mafañågu si Jesus,
Lao tåtnai gaige gi echongna-ñiha, Si Jose ha’ yan si Nanå-ña.
Mampos pinepblen Jesus, mampos pinepblen Jesus.
1. Night of God, night of Jesus, we sing praises to Jesus.
And He will come to the people, He will bring peace to all.
He will come together with God, He will come together with Jesus.
2. Night of God, night of Jesus, we sing praises to Jesus. Exalt Him
He is seen, the King of Kings, forever on their side.
For God is not loved, for God is not loved.
3. Night of God, night of Jesus, Jesus is born.
But they are never by their side, only Joseph and his mother.
For Jesus is very poor, for Jesus is very poor.
Submitted by: Randall Johnson